OLET YRITYKSESI PARAS BRÄNDI
Brändi – kallista, arvokasta, vaikeasti saavutettavaa, hienoa, ainutlaatuista – vain suurille yrityksille mahdollista? Harvojen oikeus, kaukana siintävä haave meille pienille yrityksille ja yrittäjille.
Brändistä
on muodostunut kuva, johon vain suurilla ja kauniilla on mahdollisuus. Puhutaan
Coca-Colasta, Nokiasta, Elviksestä, Mersusta, Koti- pitsasta.
Edellä
mainitut ovat niitä tunnettuja – jäävuoren huippuja – jotka tulevat
ensimmäisenä mieleen.
Valitettavan
usein unohdetaan, että on olemassa paljon muutakin – ihan niitä, meitä
tavallisia ja jokapäiväisiä brändejä, mutta silti merkittäviä.
”Toisille brändi tarkoittaa maailmanlaajuista tunnettuutta. Minulle riittää, että tunnistetaan omalla alueella”.
BRÄNDI VAKUUTTAA JA MAHDOLLISTAA
Brändi voi
olla suurta tai pientä. Se voi olla paikallista tai valtakunnallista
tunnettuutta ja arvostusta. Meillä jokaisella on oma brändimme, huomaamme sen
itse tai emme.
Et tarvitse
kalliita brändikonsultteja ja mainostoimistoja selvittääksesi yrityksesi
vetovoimaa. Voit tarkastella sitä helposti liiketoiminnan kautta – saatko
riittävästi yhteydenottoja, tarjouspyyntöjä, kauppaa, uusia asiakkaita.
Voit myös
kysyä muilta, miten he kokevat ja näkevät sinut. Vastaukset kertovat millainen
brändisi on – miten sinut oikeasti koetaan ja nähdään.
Brändi on
maanläheinen ja yksinkertainen asia, johon sinä ja persoonasi riittävät!
TUNNISTA VAHVUUTESI
Henkilön, joka tavoittelee menestystä, on
tunnistettava omat vahvuutensa suhteessa ympäristöönsä. Vahvuuksista kasvaa
voima.
Vahva brändi rakentuu yksilöistä, joista syntyy yritys.
Yksilön henkilökohtainen panos, brändi, kasvavat yrityksen avaintekijöiksi.
Kehittämällä henkilökohtaista brändiä, pystyt tekemään
asioista todellisia ja vaikuttamaan tuloksiin ja ansaitsemaan enemmän.
Miksi et siis vahvistaisi omaa ja muiden brändiä?
Kommentit
Lähetä kommentti