OLET YRITYKSESI PARAS BRÄNDI


Brändi – kallista, arvokasta, vaikeasti saavutettavaa, hienoa, ainutlaatuista – vain suurille yrityksille mahdollista? Harvojen oikeus, kaukana siintävä haave meille pienille yrityksille ja yrittäjille.

Brändistä on muodostunut kuva, johon vain suurilla ja kauniilla on mahdollisuus. Puhutaan Coca-Colasta, Nokiasta, Elviksestä, Mersusta, Koti- pitsasta.

Edellä mainitut ovat niitä tunnettuja – jäävuoren huippuja – jotka tulevat ensimmäisenä mieleen.

Valitettavan usein unohdetaan, että on olemassa paljon muutakin – ihan niitä, meitä tavallisia ja jokapäiväisiä brändejä, mutta silti merkittäviä.

”Toisille brändi tarkoittaa maailmanlaajuista tunnettuutta. Minulle riittää, että tunnistetaan omalla alueella”.

BRÄNDI VAKUUTTAA JA MAHDOLLISTAA

Brändi voi olla suurta tai pientä. Se voi olla paikallista tai valtakunnallista tunnettuutta ja arvostusta. Meillä jokaisella on oma brändimme, huomaamme sen itse tai emme.

Et tarvitse kalliita brändikonsultteja ja mainostoimistoja selvittääksesi yrityksesi vetovoimaa. Voit tarkastella sitä helposti liiketoiminnan kautta – saatko riittävästi yhteydenottoja, tarjouspyyntöjä, kauppaa, uusia asiakkaita.

Voit myös kysyä muilta, miten he kokevat ja näkevät sinut. Vastaukset kertovat millainen brändisi on – miten sinut oikeasti koetaan ja nähdään.

Brändi on maanläheinen ja yksinkertainen asia, johon sinä ja persoonasi riittävät!

TUNNISTA VAHVUUTESI

Henkilön, joka tavoittelee menestystä, on tunnistettava omat vahvuutensa suhteessa ympäristöönsä. Vahvuuksista kasvaa voima.

Vahva brändi rakentuu yksilöistä, joista syntyy yritys. Yksilön henkilökohtainen panos, brändi, kasvavat yrityksen avaintekijöiksi.

Kehittämällä henkilökohtaista brändiä, pystyt tekemään asioista todellisia ja vaikuttamaan tuloksiin ja ansaitsemaan enemmän.

Miksi et siis vahvistaisi omaa ja muiden brändiä?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

OSA 1. SUOMIKO MAAILMAN PUHTAIN MAA?

PUHTAUSALAN MEGATRENDIT

OSA 3. ONKO PUHTAUSALA KILPAILUTTAMASSA ITSENSÄ HENGILTÄ?